onsdag 21 april 2010

Trött....

Nu har det varit väldigt intensivt, dock har jag fått en del gjort. Jag har rensat och gjort om i våran hall i hopp om att det ska bli lättare att hålla ordning. Under tiden växer sig tvätthögen bara större och större... har nu ett helt berg att vika och lägga in. Nu ekar det snart tomt i garderoberna och det värsta jag vet är när familjen river i mina tvättpåsar ;-) Ja ja i morgon är det en ny dag, kanske kan hinna med all tvätt medans barnen är i skolan. Lite trist är det ändå för den tiden är tänkt att jag ska hinna vila och ladda lite inför resten av dagen, man kanske får nöja sig med hälften av tvätten :-)Jag ber till gud och hoppas att kvällen och läggningen av de stora går smärtfritt, för vi hade tänkt sjunka ner i soffan och faktiskt titta på en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar