torsdag 22 april 2010

Sömn?

Känns som jag snart blir knäpp i huvudet,vem ska sova var? och när? Fan, hade lagt bebisen med välling och han var på väg att somna. Ja då ska ju de större sövas och dundrar in i sovrummet som en hord elefanter, givetvis slår bebis upp ögonen och tänker inte sova. Kan ju vara himla onödigt, jovisst eller hur ;)Så nu sitter jag och önskar att lillfis ska somna i vagnen för nu vill jag inte mer :( Tar det slut efter deta då? NÄE för sen ska ju J i säng med, var sover hon då? jo på golvet i vårt rum.... var fan ska jag ta vägen, finns snart inget utrymme kvar för mig. Lagom när jag känner att jag stupar av trötthet och bara vill sova, då smyger jag in i mitt sovrum i hopp om att de som ligger där redan sover. HA här kom nästa käftsmäll J börjar tjafsa och argumentera om allt mellan himmel och jord. Nåja till slut somnar jag, har jag tur får jag sova till tidig morgon. Men har min man en knäpp ja då vaknar jag mitt i natten av att tv`n är på för då måste ju minsann han titta på texttv eller annat trevligt. Kanske kan ge alla dessa som INTE kan sova nåt riktigt djävla starkt så de slår ihop på två röda ;) så att iaf jag som kan sova får göra det ifred...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar